matheraum.de
Raum für Mathematik
Offene Informations- und Nachhilfegemeinschaft

Für Schüler, Studenten, Lehrer, Mathematik-Interessierte.
Hallo Gast!einloggen | registrieren ]
Startseite · Forum · Wissen · Kurse · Mitglieder · Team · Impressum
Forenbaum
^ Forenbaum
Status Schulmathe
  Status Primarstufe
  Status Mathe Klassen 5-7
  Status Mathe Klassen 8-10
  Status Oberstufenmathe
    Status Schul-Analysis
    Status Lin. Algebra/Vektor
    Status Stochastik
    Status Abivorbereitung
  Status Mathe-Wettbewerbe
    Status Bundeswettb. Mathe
    Status Deutsche MO
    Status Internationale MO
    Status MO andere Länder
    Status Känguru
  Status Sonstiges

Gezeigt werden alle Foren bis zur Tiefe 2

Navigation
 Startseite...
 Neuerdings beta neu
 Forum...
 vorwissen...
 vorkurse...
 Werkzeuge...
 Nachhilfevermittlung beta...
 Online-Spiele beta
 Suchen
 Verein...
 Impressum
Das Projekt
Server und Internetanbindung werden durch Spenden finanziert.
Organisiert wird das Projekt von unserem Koordinatorenteam.
Hunderte Mitglieder helfen ehrenamtlich in unseren moderierten Foren.
Anbieter der Seite ist der gemeinnützige Verein "Vorhilfe.de e.V.".
Partnerseiten
Weitere Fächer:

Open Source FunktionenplotterFunkyPlot: Kostenloser und quelloffener Funktionenplotter für Linux und andere Betriebssysteme
StartseiteMatheForenKorrekturlesenKorrektur
Foren für weitere Schulfächer findest Du auf www.vorhilfe.de z.B. Informatik • Physik • Technik • Biologie • Chemie
Forum "Korrekturlesen" - Korrektur
Korrektur < Korrekturlesen < Englisch < Sprachen < Vorhilfe
Ansicht: [ geschachtelt ] | ^ Forum "Korrekturlesen"  | ^^ Alle Foren  | ^ Forenbaum  | Materialien

Korrektur: Frage (beantwortet)
Status: (Frage) beantwortet Status 
Datum: 10:04 Di 11.08.2009
Autor: Dinker

Guten MOrgen

Wäre dankbar um Korrektur


The most facts the reader experiences through the boy’s dialogues. Sometimes the author intervenes to give important information, but he doesn’t evaluate the events and remains objective.
Sometimes the author leaves the group and follows one single boy, for example when Simone withdraws to his hideout or the manhunt in the last part we follows Ralph and sympathizes with hopeless situation. Because we can feel with him, the author forces us to forget being objective.
In conclusion you can say, that the author only observe the events and keep impartial.


They begin to act without any sense of ethics, moral or civilisation values.

Bradbury picked up several contemporary topics at this time. But a lot of this themes aren’t less irrelevant today.

In chapter 16 the philosophy discussion between Mond and John takes places. Their different value systems becomes very obviously.


Danke
Gruss DInker

        
Bezug
Korrektur: Antwort
Status: (Antwort) fertig Status 
Datum: 21:50 So 16.08.2009
Autor: senex

(The most facts the reader experiences) Most of the facts the reader obtains through the boy’s dialogues. Sometimes the author intervenes to give important information, but he doesn’t evaluate the events and remains objective.
Sometimes the author leaves the group and follows one single boy, for example when Simone withdraws to his hideout or during the manhunt in the last part where we follow Ralph and sympathize with the hopeless situation. Because we can feel with him, the author forces us to forget being objective.
In conclusion you can say, that the author only observes the events and (keep) stays impartial.


They begin to act without any sense of ethics, moral or civilisation values.

Bradbury picked up several contemporary topics at this time. But a lot of these themes aren’t (less)? irrelevant today .

In chapter 16 the philosoph(y)ical discussion between Mond and John takes places. Their different value systems become(s) very obvious(ly).


Bezug
Ansicht: [ geschachtelt ] | ^ Forum "Korrekturlesen"  | ^^ Alle Foren  | ^ Forenbaum  | Materialien


^ Seitenanfang ^
www.schulmatheforum.de
[ Startseite | Forum | Wissen | Kurse | Mitglieder | Team | Impressum ]